Alimamy
Alimamy en zijn familie hebben al generaties lang in een klein dorp met ongeveer 150 inwoners gewoond dat ook al een paar jaar een eigen school heeft. Zoals de meeste mensen in Sierra Leone, leeft hij van landbouw. Hij verbouwt cassave die hij verwerkt en verkoopt als de zogenaamde Garie bloem. Hij is erg trots op zijn 'Kasseh Garie'.