All Eyez on Me
The true and untold story of prolific rapper, actor, poet and activist Tupac Shakur (Demetrius Shipp Jr.), from his early days in New York to his status as one of the world's most recognized and influential voices. Against all odds, Shakur's raw talent, powerful lyrics and revolutionary mindset establish him as a cultural icon whose legacy continues to grow long after his death.