The Sweetest Thing
When it comes to dating, Christina Walters (Cameron Diaz) has a golden rule: avoid searching for Mr. Right and focus on Mr. Right Now. That is until one night at a club when she unexpectedly meets Peter (Thomas Jane), only to see him suddenly disappear the next day. She and her best friend Courtney (Christina Applegate) decide to break the rules and go on a road trip to find him, encountering wild and hilarious misadventures along the way.