American Assassin
Black ops recruit Mitch Rapp (Dylan O'Brien) is reeling from the death of his fiancée in a terrorist attack when he is assigned to shadowy CIA figure Stan Hurley (Michael Keaton) to receive special training in tracking terrorists. Rapp and Hurley are then dispatched to join a Turkish agent on a mission to stop a mysterious operative from unleashing chaos of international proportions.