Americana
A gallery of dynamic characters clash over the possession of a rare Native American artifact in this wildly entertaining modern-day Western. After the artifact falls onto the black market, a shy waitress with big dreams (Sydney Sweeney) teams up with a lovelorn military veteran (Paul Walter Hauser) to gain possession of it, putting them in the crosshairs of a ruthless criminal (Eric Dane) working on behalf of a Western antiquities dealer (Simon Rex). Bloodshed ensues when others join the battle, including the leader of an indigenous group (Zahn McClarnon) and a desperate woman fleeing her mysterious past (Halsey).