Friends With Kids
In the wake of their friends' marriages and eventual offspring, longtime pals Julie (Jennifer Westfeldt) and Jason (Adam Scott) decide to have a child together without becoming a couple. By becoming "time-share" parents, they reason, they can experience the joys of parenthood without significantly curbing their personal freedom. However, when Julie and Jason both become involved with others, they discover that they secretly harbor romantic feelings for each other.