Annette
Henry (Adam Driver) is a provocative stand-up comedian with a fierce sense of humour who falls in love with Ann (Marion Cotillard), a world-famous soprano. In the spotlight, they are the perfect couple, healthy, happy, and glamourous. However, their lives take an unexpected turn when their daughter, Annette, is born. A mysterious girl with an exceptional gift that will turn their lives upside down.