Anselm
This unique cinematic experience dives deep into an artist's work and reveals his life path, inspiration, and creative process. It explores his fascination with myth and history. Past and present are interwoven to diffuse the line between film and painting, allowing the audience to be completely immersed in the remarkable world of one of the greatest contemporary artists, Anselm Kiefer.