Anthrax - Chile on Hell
'Chile On Hell' werd gefilmd in het Teatro Caupolican in Santiago, Chili en bevat Anthrax - Joey Belladonna, Scott Ian, Charlie Benante, Frank Bello en Jon Donais. De band speelde een uitgebreide set met nummers uit de hele catalogus van Anthrax.