Apartment 7A
An ambitious young dancer dreams of fame and fortune in New York City, but after suffering a devastating injury, an older, wealthy couple welcomes her into their home in a luxury apartment building. After an evening she can’t fully remember, disturbing circumstances soon have her second-guessing the sacrifices she’s willing to make for her career as she realizes that something evil is living in Apartment 7A.