The Comeback Trail
Two movie producers (Robert De Niro, Zach Braff) who owe money to a ruthless mobster (Morgan Freeman), set up their aging movie star (Tommy Lee Jones) for an insurance scam to try and save themselves. But they wind up getting more than they ever imagined.