August Burns Red - Live at No Sleep Til Festival in Sydney
De groep, opgericht in 2003, begon met hun eerste optredens terwijl een meerderheid van de leden hun laatste jaar van de middelbare school deed, en begon al snel shows rond Lancaster te spelen, voordat ze werden getekend bij CI Records en daarna bij Solid State Records.