Austin Powers: The Spy Who Shagged Me
In his second screen adventure, British super spy Austin Powers must return to 1969, as arch-nemesis Dr. Evil has ventured back to that year and successfully stolen Austin's "mojo" and set up a powerful laser and aimed it at Earth. With the help of gorgeous agent Felicity Shagwell, the newly single Austin must now not only contend with Dr. Evil, but also Evil's vicious, pint-size attack-clone, Mini-Me.