Austin Powers: International Man of Mystery
A world-class playboy and part-time special agent, Powers is defrosted after 30 years in a cryogenic freeze to match wits with his nemesis, Dr. Evil (also played by Myers). Possessing antiquated spy skills and mod mannerisms from the `60s, Austin must confront a villain like no other while making peace with his own out-of-date, swinging sexuality.