Avengement
By being temporarily released from prison, a street criminal manages to deceive the guards and, seeking revenge, goes after shadows of his past, behind who turned him into a merciless killer. In an epic and bloody battle, he searches for someone he lost years ago on the streets of an unforgiving city.