Babies
Filmmaker Thomas Balmès crisscrosses the globe to observe and record the first two years in the lives of four infants and their families. Ponijao is the youngest of nine children and lives in a village in Namibia. Bayarjargal's family lives in Mongolia. Hattie is a San Francisco couple's first child, and Mari is the first child of a couple living in Tokyo.