The Bad Nun
Based on true events. Aesha goes to a secluded flat in Kent after her mother rents the property so she can study. On the night Aesha is visited by a nun at the door of her house, the unusual apparition begins to show her true intentions as the night unfolds. As the nun continues to bother Aesha at the door, fear begins to appear.