Strictly Ballroom
From director Baz Luhrmann (MOULIN ROUGE!) comes the hit hilarious romantic comedy that will leave you singing, laughing and cheering for more. It's the magical story of a championship ballroom dancer who will stop at nothing, even if it means rewriting the rules. With a fantastic soundtrack and incredible dance sequences, it's a feel-good film that will dance straight into your heart.