Bardogento
Juan continually argues with his wife, takes sleeping pills, tells himself day after day that life is not going well, and confronts a friend in need due to a debt from the past. And as icing on the cake, he falls into a place where nothing is what it seems and where he must learn to revalue life if he wants to return home.