Barney's Version
BARNEY'S VERSION is the warm, wise, and witty story of Barney Panofsky, a seemingly ordinary man who lives an extraordinary life. A candid confessional, told from Barneys point of view, the film spans four decades and two continents, taking us through the different acts of his unusual history. His is a gloriously full life, played out on a grand scale. And, at its center stands an unlikely hero the unforgettable Barney Panofsky.