Ben-Hur
Judah Ben-Hur loses everything after his adopted brother Messala, now an officer in the Roman army, returns to Jerusalem and accuses the young prince of treason. Stripped of his title and separated from his wife and family, Ben-Hur must endure years of slavery on a galley at sea. When fate brings the estranged brothers to an epic and deadly chariot race, Ben-Hur finally gets the chance to exact vengeance on the man who destroyed his life.