Bending Colours - Red Bull
Een productie van Red Bull Media House gemaakt door Kai Neville Studio en ondersteund door O'Neill. Bending Colours neemt een verwrongen blik op professionele surfer Jordy Smith, en verandert het perspectief dat het publiek op de vorm van een surffilm kan hebben. Gefilmd op locatie in Indonesië, Australië, Kaapstad Zuid-Afrika, Réunion, Tahiti, Puerto Rico, Frankrijk en Hawaï. Red Bull Media House en Kai Neville Studio veranderen de kijk op de beweging bij het topsurfen. Bending Colours is de één jaar durende reis van surficoon Jordy Smith, één van die weinige sporters die de beloften uit hun jeugd waarmaakten.