Berlin, I Love You
Keira Knightley, Helen Mirren, Jim Sturgess, and Diego Luna head an all-star cast in this sparkling film from the producers of Paris, Je T’Aime. Set against the vivid backdrop of Berlin, Berlin, I Love You weaves ten stories of compassion, redemption, and acceptance into a rich tapestry of life—and love.