Berliner Philharmonic Orchestra - Waldbühne 2006- Thousand and One Nights
De Waldbühne in Berlijn is de thuisbasis van de zomerconcerten van de Berliner Philharmoniker. Met meer dan 22,000 bezoekers zijn ze een van de populairste klassieke muziekconcerten ter wereld. Dit jaar neemt het orkest onder de baton van Neeme Järvi ons mee op een reis naar arabisch 'Duizenden en één nacht', met solist Janine Jansen.