Better
Between 2009 and 2011, I filmed and edited Nassim Lachhab's very first skateboarding videos in Rabat, Morocco. In 2020, after having lived in France and Spain, Nassim became the first Moroccan and African professional skater in history. Ever since then, I kept wondering: What had it been like for Nassim to rise to the forefront of the international skate scene, all the while wrestling with the challenges of immigration?