Beyond the Peaks
Wingsuit-atleet Jokke Sommer jaagt zijn droom na om speedriding te doen op de iconische Zwitserse toppen - Eiger, Jungfrau en Mönch. Onder begeleiding van Valentin Delluc loopt zijn reis van training in Chamonix tot gedurfde pogingen in Lauterbrunnen, waarbij de risico's, twijfels en beloningen van Beyond the Peaks worden onthuld.