Homens Não Choram
Paul Connolly recalls his harrowing childhood growing up in a children's home following a police investigation into his boyhood friend's suicide. As Paul struggles to build a relationship with Anthea, he is forced to confront those responsible for his shattered childhood and the death of his friend. Based on true events.