Black Mountain Side
Canada's remote wilderness becomes a chilly catalyst for terror as a group of archaeologists uncover a strange structure buried in the snow. As paranoia and mistrust take hold, the researchers turn on each other, encouraged by visions of a mysterious figure lurking at the fringes of the woods. Is the terror real or a hallucination? Whatever they've unleashed is a powerful force they may never comprehend…if they survive.