Blair Witch
A young man and his friends venture into the Black Hills Forest in Maryland to uncover the mystery surrounding his missing sister. Many believe her disappearance 17 years earlier is connected to the legend of the Blair Witch. At first the group is hopeful, especially when two locals act as guides through the dark and winding woods. As the night wears on, a visit from a menacing presence soon makes them realize that the legend is all too real, and more sinister than they could have ever imagined.