Blue Story
Best friends Timmy and Marco go to the same high school in Peckham but live in neighboring London boroughs. When Marco gets beaten up by one of Timmy's primary school friends, the two boys wind up on rival sides of a never-ending cycle of gang wars in which there are no winners, only hapless victims.