Blue Summer Symphony
Het openluchtzwembad, een sociotoop en microkosmos van de samenleving: verschillende mensen, halfnaakt in een afgesloten ruimte, delen een middag, een moment met elkaar en even snel als het gekomen is, is het weer voorbij. Dat is de poëzie die inherent is aan de banaliteit van het dagelijks leven.