What Doesn't Kill You
Friends since childhood, Brian (Mark Ruffalo) and Paulie (Ethan Hawke) do whatever it takes to survive in their hardscrabble South Boston neighborhood. Crime has always been part of their lives, and now they find themselves on the payroll of a hoodlum named Pat Kelly (Brian Goodman). While Brian sinks deeper into the criminal cesspool, Paulie plans one last heist, one that he hopes can pull them both out of their dead-end lives.