Brett Eldredge - Glow: An Evening with Brett Eldredge
Luid het seizoen in terwijl de CMA Award-winnende en platina-verkopende countryzanger zijn vakantiealbum Glow in zijn geheel uitvoert samen met een bigband in Bally's Live in Las Vegas. Voor dit exclusieve vakantieconcert zal Eldredge standaards uitvoeren als 'White Christmas', 'Baby, It's Cold Outside' en meer.