Bride Wars
Since the time they were little girls, best friends Liv (Kate Hudson) and Emma (Anne Hathaway) have been planning every aspect of their future weddings, including choosing the same destination: New York's famed Plaza Hotel. But when a clerical error causes a clash in wedding dates, Liv and Kate discover their inner demons -- with their lifelong friendship as a possible casualty.