Cabrini
Arriving in New York City in 1889, Italian immigrant Francesca Cabrini is greeted by disease, crime and impoverished children. She soon sets off on a daring mission to convince the mayor to secure housing and health care for society's most vulnerable. With broken English and poor health, Cabrini uses her entrepreneurial mind to build an empire of hope unlike anything the world has ever seen.