Caramel
Caramel is a deliciously indulgent and intimate account of five women working together in their local beauty parlour. Beautiful Layal is oblivious to the gaze of a local admirer and instead fixates on a married man. Nisrine is soon to be married, but is afraid her fiancé will discover he isn’t her first lover. Rima has designs on one of her stunning, dark-haired customers. Jamale is a struggling aspiring actress doing anything she can to retain her youth. Rose has sacrificed her life to take care of her elderly sister and is overwhelmed when she discovers love for the first time. As the women from different generations share in each others' experiences and emotions, the beauty parlour becomes a colourful hub of friendship and wisdom. Caramel weaves a delicious tale, one with a soft emotional centre, that will leave a lingering sweet taste in your mouth long after the credits roll.