Catfish
When Nev Shulman, a New York photographer, receives a Facebook request from a child named Abby, he cannot guess the unusual odyssey on which he will soon embark. Abby sends Nev an unusually skilled painting based on one of his photos. Intrigued, he begins online relationships with the rest of Abby's family, including her older sister, Megan. Though troubling inconsistencies soon emerge, Nev continues his online flirtation with Megan, resulting in a road trip to meet her in person.