Who You Think I Am
To spy on her lover, 50-year-old Claire creates a fake profile on social media and becomes Clara, a beautiful 24-year-old. Trapped by her avatar, she falls madly in love with her lover's friend. Although everything is played out in the virtual world, the feelings that blossom are quite real. A beguiling story where lies are entangled with reality.