Cemetery Junction
CEMETERY JUNCTION tells the funny, touching and universal story of being trapped in a small town and dreaming of escape. In 1970s England, three blue-collar friends spend their days joking, drinking, fighting and chasing girls. Freddie (Christian Cooke) wants to leave their working-class world but cool, charismatic Bruce (Tom Hughes) and loveable loser Snork (Jack Doolan) are happy with life the way it is. When Freddie gets a new job as a door-to-door salesman and bumps into his old school sweetheart Julie (Felicity Jones), the gang are forced to make choices that will change their lives forever.