Chase That Feeling
Jeugdvrienden Blake 'BT' Thornton en Matt 'Gilso' Gilsenan delen hun passie voor surfen en ondernemen gedurfde avonturen in Alaska, IJsland, Canada, Tahiti, Nieuw-Zeeland en Australië. Ze trotseren Teahupo'o in Tahiti en de met sneeuw bedekte bergen van Alaska, elkaar steeds weer tot nieuwe hoogtes brengend.