Chasing The Championship
Chrissy Rouse is not your typical bike racer. Part time maths teacher and successful podcast host, he faced a huge challenge in 2020 to come back from injury and compete for the Pirelli National Superstock 1000 title. This film tells the story of how COVID-19 impacted his team, shattered his plans and ultimately threw him a lifeline for his recovery and championship hopes.