Chimurenga Renaissance - Live at Band in Seattle
Chimurenga betekent 'revolutionaire strijd' in de Shona-taal van Zimbabwe, en als je dit weet, resoneert de muziek van Chimurenga Renaissance nog meer. Dit duo combineert hun oorspronkelijke Zimbabwaanse cultuur met mainstream Amerikaanse hiphop.