Chloe
Catherine and David Stewart (Julianne Moore, Liam Neeson) are a well-to-do couple living in a posh area of Toronto, but all is not well in paradise. Catherine suspects that David, a music professor, is cheating on her with his students. She hires a prostitute named Chloe (Amanda Seyfried) to meet David and see if he gives in to temptation, but events spin out of control when Chloe spills the details of her torrid encounters.