Christmas Made to Order
When architect and Christmas amateur Steven finds himself hosting his family for Christmas, he recruits holiday coordinator Gretchen (PenaVega) to bring holiday joy to his home. Gretchen’s expert Christmas spirit brings Steven’s family together, but neither expected it to bring them closer to each other. After a great opportunity presents itself to Gretchen, she and Steven must decide what’s really important in life.