Cinderella - In Concert
Filmed at the height of the band's popularity during the Heartbreak Station Tour in 1991, this spectacular performance includes all of their biggest hits including Night Songs, Don't Know What You Got Till It's Gone, Nobody's Fool, Shelter Me and more!