Cliff Walkers
Based on the script by QUAN Yongxian, Cliff Walkers is director ZHANG Yimou's first foray into the spy genre. Set in the puppet state of Manchukuo in the 1930s, the film follows four Communist party special agents who return to China after receiving training in the Soviet Union. Together, they embark on a secret mission code-named "Utrennya". After being sold out by a traitor, the team find themselves surrounded by threats on all sides from the moment they parachute into the mission. Will the agents break the impasse and complete their mission? On the snowy grounds of Manchukuo, the team will be tested to their limit.