Cocodrilo
Every afternoon, Alicia sits with a cup of tea and opens YouTube to watch videos on the channel of her estranged son, who goes by VíctorGaming. Víctor, the young YouTuber, answers personal questions from his viewers. Today, the topic turns to his estranged parents, and Alicia has something important to say.