Cold Love
Gesitueerd in de jaren 80 in een appartement in Berlijn. Konstantin is een KGB-agent met de opdracht zijn geliefde Lina te vermoorden. Wanneer hij ontdekt dat ook zij hem probeert te doden, besluit hij zijn missie opzij te zetten om te ontdekken of hun liefde ooit echt was.