Coma
ER creator Michael Crichton directs Academy Award winner Michael Douglas and Genevieve Bujold in a medical thriller. When Dr. Susan Wheeler's (Bujold) best friend slips into a permanent coma during minor surgery, she discovers that healthy people are falling into comas--from which there is no recovery--during unnecessary operations at her hospital. And then she discovers the horrifying reason why.