Come and Find Me
David and Claire's idyllic relationship comes to an abrupt and mysterious end after Claire disappears without a trace. Devastated but incapable of letting go, David follows her down a frantic and increasingly dangerous path. Shocked at discovering Claire was living a double life, he's forced to risk everything if he ever wants to see her again.